مناجات نامه آقا امام زمان(عج)

قبل هجران تو آقا ما به هجرانرفته ایم
خود سرانه کو به کو دنبال شیطانرفته ایم
یک هزار و سیصد و چندی است غیبتخورده ایم
تو تماما حاضری و ما به هجرانرفته ایم
منتظَر هستی و عالم منتظِر بردیدنت
قرن ها این جاده را با چشم گریانرفته ایم
سیصد و اندی نشد یارت شویم ازاین همه
با تأسف ما همه در چاه عصیان رفتهایم
ادعای شیعگی داریم اما در عمل
برخلاف گفته های شاه خوبان رفتهایم
حال ما این است... فکری کن بهحال ما خودت
ما به دنبال گنه بسیار ارزان رفتهایم
غیر تو بر هر که دل دادیم خسراندیده ایم
بر خلاف مِیلتان با این و با آنرفته ایم
حیف شد... قبلا تو بودی بهترینمعشوق ما
حال جای تو سراغ نفس، آسان رفتهایم
خوب یا بد، هر چه هستیم آخرش مالتوایم
سالیانی می شود آقا به دنبال توایم
السام علیک یا اباعبدالله...
ما را در سایت السام علیک یا اباعبدالله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت: 15:04