u200dیاد شبهائی که در خمپاره ها ؛جمع میکردیم پاره پاره ها
یاد شبهایی که بسیجی میشدیم
شمع شبهای دوعیجی میشدیم..... این مصرع آخر میدونین یعنی چی.... ؟؟
عراق تو منطقه دوعیجی بمب فسفری مینداخت فسفر با اکسیژن هوا سریع ترکیب میشه و شعله ور میشه
بچه بسیجی ها زیر بمب های فسفری گیر میکردن و فسفر به تن این بچه ها میچسبید و با هیچ وسیلهای خاموش نمیشد و آنها میسوختن ...
میسوختن...
میسوختن ....
و صبح باد ، خاکستر این بچه ها رو با خودش میبرد......
کی فهمید ؟؟
کی دلش سوخت ؟؟
کی میدونه کی سوخت !!
کی میدونه چرا داد نزدن و سوختن
السام علیک یا اباعبدالله...
ما را در سایت السام علیک یا اباعبدالله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت: 22:59