السام علیک یا اباعبدالله

متن مرتبط با «تهرانی» در سایت السام علیک یا اباعبدالله نوشته شده است

آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)

  • نیلوبلاگ

    آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)ﺑﻌﻀ ﻫﺎ ﻣﻴﻦ : ﺑﺎﺑﺎ ﺩﻟﺖ ﺎ ﺑﺎﺷه، کافیه.نماز هم نخوندی نخون...روزه نگرفتی نگیر.به نامحرم نگاه کردی اشکال نداره و... فقط سعی کن دلت پاک باشه!ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺯ ﻗﺮﺁﻥ :ﺁﻧﺲ ﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ، ﺍﺮ ﻓﻘﻂ ﺩﻝ ﺎ برایش ﺎﻓ ﺑﻮﺩ ﻓﻘﻂ ﻣﻔﺖ ﺁﻣﻨﻮﺍ u200fﺩﺭ ﺣﺎﻟﻪ ﻔﺘﻪ :u200f[ ﺁﻣَُﻨﻮﺍ ﻭَ ﻋَﻤِﻠُﻮﺍ ﺍﻟﺼَّﺎﻟِﺤﺎﺕ u200f]ﻌﻨ ﻫﻢ ﺩﻟﺖ ﺎ ﺑﺎﺷﺪ ،ﻫﻢ ﺎﺭﺕ ﺩﺭﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ .ﺍﺮ ﺗﺨﻤﻪ ﺪﻭ ﺭﺍ ﺑﺸﻨ ﻭ ﻣﻐﺰﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﺭ ﺳﺒﺰ ﻧﻤ ﺷﻮﺩ .ﻮﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺎﺭ ﺳﺒﺰ ﻧﻤﺷﻮﺩ ...

    ادامه مطلب